قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو هدفمند برای افزایش بازدید سایت

سئوی سایت بصورت استراتژیک و هدفمند می تواند نتایج زیاد احسان برای صفحات با کیفیت محتوای مناسب بهمراه داشته باشند. البته، نکته اخذ بهترین نتایج این است که شما باید صفحات “مناسبی” را برای این پیشه انتخاب کنید. این صفحات باید بهینه و قابل لینک دهی بوده و مهمتر از همه، شانس پیشرفت را داشته باشند.

 

فرصت جستجو، از طریق عوامل مختلفی از قبیل شمار مخاطبان پیوسته و رقابت تعریف می شود و این فرصت تعیین کننده ی این است که چه نتایجی ممکن است بدست آید . فرصت اغلب = نتیجه بهتر.

 

آموزش افزایش بازدید سایت از راه سئو سایت
اساساً، فرصت جستجو به تعداد و گونه ترافیک ارگانیکی که شما به طور خفته می توانید از رنک شدن یک عبارت ویژه کسب کنید، اشاره دارد.

اخیراً پروژه ای را انجام دادیم که در آن طی شش ماه بازدید یک صفحه را از ۲۰۰ به ۳۰۰۰۰ بازدید رساندیم. البته آن صفحه از نظر قبل نیازهایی که در بالا بیان کردیم، باره تایید بود. در این پست، افزایش آمار بازدید وبلاگ می خواهیم راهبرد ها و فرایندهایی که برای دستیابی به این نتایج استفاده کردیم را به شما ارائه دهیم تا شما برای صفحات و پروژه های خویش از آنها کاربرد کنید، با ویرلن به اتفاق باشید:

مراحل این فرآیند عبارتند از:

شناسایی فرصت های ترافیک ارگانیک
ایجاد یک صفحه جدید یا بهینه سازی یک صفحه موجود.
فراهم سازی بک لینک های ارزشمند از طریق رپورتاژ آگهی
پاکسازی و تکرار.
شناسایی فرصت های ترافیک ارگانیک
آموزش افزایش بازدید سایت

اولین و مهمترین مرحله این فرآیند، شناسایی فرصتهای جستجوی ارگانیک است.
تولید محتوا ی مفید و بدست آوردن لینک های با اتوریتی بالا، عناصری مهم در درمان رتبه سایت در گوگل و رتبه بندی برای جستجو هستند، اما اگر شما فرصت مناسبی را هدف گیری نکنید، این کوشش ها می تواند بیهوده باشند.

شناسایی فرصت های جستجو با تجزیه و تحلیل چشم وهمچشمی شروع می شود. شما باید بدانید که چطور چشم وهمچشمی شما باعث کسب ترافیک ارگانیک می شود الی بدانید که چگونه می توانید ترافیک ارگانیک را برای سایت خویش جذب کنید. در پروژه ما، ما صفحات برترِ رقبای مشتری مان را بر پای بست، موارد ذیل محاسبه کردیم:

ترافیک ارگانیکِ هر ماه
نوع یا فرمت محتوا
حجم و نوع بک لینک ها
درصد بهره شدامد ارگانیک هر دامنه
کلمات کلیدی رنک شده و هدف جستجوگر
تجزیه و تحلیل برترین صفحات در وب سایت های رقبا، به ما در درک مخاطبانِ جستجوی مشتریمان و استراتژی های بازاریابی محتوا کمک کرد و از این طریق توانستیم فرصت های موجود برای وب سایت مشتری مان را معرفی کنیم.

 

ایجاد یک صفحه جدید یا بهینه سازی یک صفحه موجود
با تجزیه و تحلیل رقبا، شماری عبارت کلیدی برای ما صریح شد که پتانسیل جذب شمار زیادی ترافیک با کیفیت برای سایت مشتری مان را داشتند.

پس از شناسایی این فرصت ها، ما سایت مشتری را رسیدگی کردیم الی ببینیم آیا صفحاتی وجود دارند که بتوانند این فرصت ها را با کمی بهینه سازی جذب کنند یا اینکه صفحات جدیدی باید برپایی شوند.

ما متوجه صفحه ای شدیم که شانس نکوداشتن برای رنک شدن داشت. یک صفحه قابل لینک دهی که با یک عبارت کلیدی پیوسته بود که حجم جستجوی ماهانه ای بیش از ۲۰،۰۰۰ بازدید داشت و ۱۱٪ از شدامد ارگانیک رقیب اصلی را تامین می کرد. با این وجود، آن صفحه برای عبارتی که میخواستیم هدف گیری کنیم، بهینه نبود.

افزایش بازدید سایت

برای بهینه سازی صفحه برای این عبارت مهم، ما رهنمود های ساده ای را سپریدن دادیم:

اضافه کردن عبارت باره نظر در عناوین (H2s و H3s).
گسترش اطلاعات در پیوستگی با جستار عبارت
تبدیل یک تصویر استاتیک به یک متن قابل خزش یا کرول شدن.
ایجاد تغییرات سازمانی در صفحه برای افزایش قابلیت لینک دهی
این ترفندهای حقیر و بهینه سازی ها تمام کاری بود که باید سپریدن میشد لغایت صفحه را برای پاسخگویی به کوئری جستجوی قصد گیری شده، آماده کنیم.

برخی از پیشنهاد های رایج دیگری که ما به مشتریان ارائه می دهیم عبارتند از:

بهینه سازی لینک دهی داخلی
اضافه کردن فرمت های جدید (تصویری، ویدیو، صوتی و غیره)
اولویت بندی زبان تبلیغاتی از صفحات اطلاعاتی
اضافه کردن عبارات پیوسته بیشتر و نسخه های بلند(long-tail) واژه کلیدی مورد نظر
تنظیم ساختار سایت و صفحات
پیوند دهی خارجی به منابع قابل اطمینان (مطالعات علمی، ادارات دولتی gov ، موسسات آموزشی edu و غیره)
 

اغلب سایت شما دارای یک صفحه ای است که پتانسیل جذب جستجوی جدید را دارد ولی کمی باید بهینه شود. به طور معمول، چند ترفند کوچک، همه کاری است باید سپریدن شود لغایت صفحه برای عبارات جدید بهتر عمل کند.

با این حال، بعضی از فرصت ها بیچارگی به ساخت یک صفحه کاملا جدید دارند. در این موارد، همان سؤالی را از خود پرسید که اثناء بهینه سازی یک صفحه موجود می پرسیدید: این صفحه چطور به قصد جستجوگر استجابت می دهد؟ من چگونه از واژه کلیدی منظور در صفحه بهره‌گیری کرده ام؟ از چه عبارات مشابهی برای این اصطلاح می توانم استفاده کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.