قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکات بیشتری در مورد تزئین ماشین عروس

بعد از انتخاب تالار تشریفات عروسی موارد بی شماری وجود خواهد داشت که باید برنامه ریزی، مشخص و پیگیری شود تا یک تشریفات عروسی با شکوه شکل بگیرد. بنابراین زمان بسیار مهم است و نباید زیاد به هدر برود. شاید یکی از با اهمیت ترین موارد که باید به آن توجه شود تا تمامی مسئولیت ها را از شانه ی خود برداریم، انتخاب یک گل فروشی بسیار مطمئن و شیک است. در این صورت هم از تازه، زیبا و شیک بودن گل ها مطمئن هستیم و همین که می دانیم ماشینی را که در روز مراسم تحویل خواهیم گرفت به حرفه ای ترین شکل ممکن تزئین شده است. اجاره ماشین عروس کلاسیک در تهران  به هر حال از آن جایی که خود قیمت گل های به کار رفته و دستمزد فردی که این کار را انجام می دهد و هزینه کرایه اتومبیل تشکیل دهنده اجاره یک شب اتومبیل خواهد بود. بنابراین اگر اتومبیل برای خود شما نیست یا این که ممکن است بخواهید هزینه معقول تمام شده و بیش از حد برای تزئین اتومبیل هزینه نکنید، می توانید از گل فروشی هایی کمک بگیرید که طرح های متنوعی به شما ارائه بدهند ولی در عین حال زیاد اسم و رسم دار هم نباشند که بخواهند هزینه های بالایی را از شما دریافت کنند.


اگر هزینه برای شما مهم است گل هایی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارند و در عین حال ماندگاری خوبی هم  دارند. چون حجم گل های به کار رفته نیز اهمیت دارد و تعداد زیاد گل ها هزینه های شما را افزایش می دهد. از طرفی این که گل ها گران قیمت باشند زیاد مهم نیست و نوع کنار هم قرار گرفت و ترکیب رنگی که آن ها در کنار هم ایجاد می کنند بسیار مهم تر است.


تزئین ماشین عروس


برای انتخاب رنگ ماشین به شما سفید را پیشنهاد می دهیم ولی در انتخاب رنگ گل برای تزئینات بهتر است تا رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ اتومبیلی که انتخاب کرده اید در تضاد باشد تا بیشتر جلوه کند.


برای مثال گل های قرمز رنگ بسیار برای تزئین ماشین نقره ای رنگ مناسب هستند. گل هایی با رنگ های تند مانند قرمز و زرد و یا گل ها ی ملایم تری چون صورتی و بنفش برای یک ماشین سفید می تواند مناسب باشد. اگر ماشین دودی رنگ است رنگ های سفید یا روشن و ملایم می تواند انتخاب مناسب برای گل های شما باشد.


ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ یک راهکار مناسب برای ساخت جعبه های شیک هست. ﺁﻣﻮﺯﺵ جعبه کادو برای اون دسته از افراد هست که میخوان هزینه کمتری برای خرید جعبه کادو پرداخت کنن. در واقع با صرف هزینه خیلی کمتری میشه جعبه های شیکی رو ساخت. از جعبه های ساخته شده در این آموزش میشه در مناسبت های مختلف استفاده کرد. مثلا برای هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه روز زن و مرد، روز مادر و هدیه روز پدر و…میشه از انواع جعبه کادویی شیک استفاده کرد. ما توی مقاله ” کادو چی بخرم؟” به کادوهای مناسبتی اشاره کردیم. توی این مقاله آموزش ساخت جعبه هدیه به شکل های مختلف رو قرار دادیم. همه عکس ها به همراه الگو هستند.

آموزش انواع جعبه کادو
توی این قسمت آموزش انواع باکس های جعبه کادو رو برای شما آماده کردیم. هر کدوم از این آموزش ها همراه با الگوی مورد نیاز هست. برای استفاده از الگو بهتره عکس رو در اندازه بزرگ و مورد نظرتون پرینت بگیرید. بعضی از الگوها هم دارای اندازه گذاری هستن. پس با ما همراه باشید.برای ساخت جعبه کادو روش های مختلفی وجود داره. به عنوان مثال میشه جعبه کادوی ساده و مکعب یا جعبه های فانتزی به شکل قلب، ستاره و گیتار رو ساخت. توی این بخش از آموزش، انواع ساخت کادو وجود دارد. برای استفاده از الگو کافیه به ابعاد درج شده روی الگو توجه کنید. همین طور می شه الگو رو با سایز مورد نظر پرینت بگیرید. ابتدای از کادوی ساده شروع و بعد انواع کادوهای فانتزی هم آموزش داده میشه.

آموزش ساخت جعبه کادو ساده
معمولا جعبه کادوی ساده به جعبه کادویی گفته می شه که مکعب مستطیل یا مکعب مربع باشه. آموزش ساخت جعبه کادو مستطیلی یا مربعی خیلی راحته. توی برخی آموزش ها درب باکس رو به صورت جداگانه برش میدن. جدایی درب از باکس یک حالت کلاسیک به جعبه کادو میده، که معمولا با بستن یک روبان به صورت صلیبی کامل میشه. اما الگوهای جعبه کادو دیگه ممکنه درب کادو هم جزیی از باکس باشه. این روش وقت کمتری میخواد، چون به صورت کلی الگوی مورد نظر ترسیم میشه. ما در این قسمت چند الگوی جعبه کادو ساده رو براتون آماده کردیم.

حتما بخوانید: کادو چی بخرم؟

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
آموزش ساخت جعبه کادو ساده

روش ساخت جعبه کادو مستطیلی
روش ساخت جعبه مستطیلی با مربعی تفاوت چندانی نداره. تنها تفاوت در بیشتر بودن طول دو ضلع مستطیل هست. باکس های مختلف مستطیلی رو میشه طراحی کرد. توی آموزش ها هم از باکس های ساده و هم طرح دار استفاده شده. همانطور که گفتیم در برخی مواقع درب جعبه هم به همراه الگوی کلی به صورت یکپارچه طراحی میشه. در این صورت خیلی راحت و ساده با دردسر کمتری میشه یک جعبه کادوی زیبا ساخت.

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
روش ساخت جعبه کادو مستطیلی

آموزش ساخت جعبه کادو قلب
برای ساخت جعبه قلبی باید طبق الگو دو ردیف مستطیلی رو برش بدین. یکی از این دو ردیف برای قسمت پایین کادو هست و باید پهن تر و بزرگتر باشه. نوار دومی برای قسمت درب جعبه هست و باید باریک تر ولی بلند تر باشه. علت طول بیشتر الگوی درب کادو اینه که باید به صورت کاملا روی قسمت قلب شکل پایین قرار بگیره. ساخت جعبه کادو قلب انواع مختلفی داره توی عکس پایین مدل قلب اضلاع دار رو مشاهده می کنید. از این روش میشه توی ساخت جعبه قلب بزرگ هم استفاده کرد. جعبه قلب بیشتر برای مناسبت هایی مثل ولنتاین و سالگرد ازدواج کاربرد داره.ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ رو در عکس مشاهده میشه کرد.

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
آموزش ساخت جعبه کادو قلب

آموزش ساخت جعبه کادویی به شکل گل
ساخت جعبه به شکل گل خیلی مشکله! در واقع ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ گل یکی از سخت ترین روش های ساخت کادو هست. میشه با ساخت یک جعبه مکعبی ساده و تزیین اون با گل های کاغذی جعبه زیباتری ساخت. برای انجام این کار ابتدا باید به روند برش کاغذ طبق الگو دقت کنید. شما می تونید از انواع کاغذ های رنگی برای ساخت گل کاغذی استفاده کنید. بهتره کاغذ هایی که به کار میبریم زیاد ضخیم نباشه. ابعاد گل های ساخته شده هم بستگی به سلیقه شما داره. میشه از ساخت گل های کاغذی ریز و کوچیک و یا گل های بزرگ برای تزیین جعبه کادو استفاده کرد. با انجام این کار جعبه شما به یک کاردستی و یادگاری تبدیل میشه.

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
آموزش ساخت جعبه کادویی به شکل گل

آموزش جعبه کادویی به شکل ستاره
جعبه کادوی ستاره یکی از انواع جعبه برای هدایایی مثل جواهرآلات کاربرد داره. به طور معمول این جعبه در ابعاد کوچیک ساخته میشه. معمولا از مقوای نازک ساخته میشه و با یک کش بهم متصل میشه. برای یادگیری اون به الگو و روش ساختش دقت کنید. جعبه های شیک و فانتزی بیشتر برای زیورآلات استفاده میشن. ولی جعبه های ساده مستطیل و مربع برای انواع هدیه قابل استفاده هست. در ادامه عکس و الگوی ساخت جعبه هدیه ستاره رو مشاهده می کنید.

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
آموزش جعبه کادویی به شکل ستاره

ساخت جعبه کادویی به شکل گیتار
ساخت جعبه به شکل گیتار یک مقدار مشکله. بهتره از روی عکس های زیر ایده بگیرید و در ساخت یک باکس زیبا به شکل گیتار استفاده کنید. از باکس کادو به شکل گیتار میشه برای کادو به کودکان و یا کسانی که در موسیقی فعالیت دارن، استفاده کرد.

ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﮐﺎﺩﻭ
ساخت جعبه کادویی به شکل گیتار

ساخت جعبه کادویی با مقوا
در این قسمت آموزش ساخت جعبه کادو با مقوا و کاغذ رو براتون شرح میدیم. بعضی وقت ها توی خونه کاغذ ها یا مقواهای اضافی داریم. میشه با تبدیل اونها به جعبه کادو کسب در آمد داشته باشید. با توجه به آموزش های ما توی سایت یامی کادو، میشه باکس های خیلی شیک و زیبایی رو بسازید. در حال حاضر قیمت بالای جعبه های کادو باعث شده تا افراد خودشون به فکر ساخت جعبه کادو بیفتن. تنها مواد و وسایل لازم برای ساخت جعبه کادو مقوا یا کاغذ، قیچی و چسب هست. میشه برای زیباتر کردن جعبه ها از کاغذ های رنگی و روبان هم استفاده کنید. پس همین الان دست به کار بشید و یک جعبه کادو شیک طبق الگوهای بالا بسازید.
پ
منبع:

هاب USB3.0 چهار پورت و شارژر اوریکو مدل UH4C4

یک محصول دیگر از شرکت خوش نام اوریکو برای حرفه ای ها. UH4C4 یک هاب USB 3.0 و شارژر قدرتمند برای ابزارهای دیجیتال شما از قبیل : تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال و ... است.به کمک 4 پورت USB 3.0 موجود بروی این محصول می توانید اطلاعات را تا سرعت 5 گیگابیت برثانیه انتقال دهید. همچنین 4 پورت برای شارژ لوازم دیجیتال شما تعبیه شده است. جنس بدنه UH4C4 از آلومینیوم با کیفیت است که با توجه به امکانات فوق العاده خوبی که دارد آن را به یک محصول با کیفیت و حرفه ای تبدیل کرده است.این محصول قدرتمند شرکت اوریکو را به درگله USB رایانه خود متصل کنید و بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری از آن بهره ببرید. بهمراه UH4C4 یک آداپتور 12 ولت 4 میلی آمپر ساعتی جهت تامین انرژی ارایه می شود.


منبع:

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت 8 گیگابایت

«کروزر بلیدCZ50» یک فلش‌مموری ساده با بدنه‌ای به رنگ مشکی‌قرمز مات است که توسط کمپانی «سن‌دیسک» طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه‌ی مات این فلش‌مموری باعث شده که اثر انگشت و لک به‌راحتی روی آن باقی نماند و ترکیب رنگ مشکی و قرمز همراه با طراحی منحنی‌، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده‌ است. فلش‌مموری کروزر بلید CZ50 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد؛ پس قادر است حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه دهد. این محصول با رابط قدیمی‌تر USB 1.1 نیز سازگاری کامل دارد؛ اما متاسفانه از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. طراحی بدون درپوش این فلش‌مموری، نگرانی گم‌شدن درپوش فلش‌مموری را از بین می‌برد؛ ولی باید کمی بیشتر مراقب باشید تا گرد و غبار داخل شیار رابط USB آن نشود. اگر به قسمت انتهایی این فلش‌مموری نگاه کنید، می‌توانید شیاری را بیابید که برای اتصال بند طراحی شده است. این شیار به شما در حمل‌و‌نقل محصول کمک زیادی می‌کند؛ همچنین امکان اتصال فلش‌مموری را به کوله‌پشتی، دسته کلید و... فراهم می‌سازد تا ضریب گم‌شدن آن کمتر شود. شرکت سن‌دیسک به فکر افرادی هم بوده است که می‌خواهند روی این فلش‌مموری اطلاعات شخصی یا اطلاعات مهمی محرمانه‌شان را ذخیره کنند و به همین منظور یک نرم‌افزار امنیتی برای این محصول تولید کرده است که با نصب‌ آن می‌توان روی اطلاعات مهم رمز گذاشت.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/flashmemory/

لیوان کاغذی و جادوی تبلیغات

اثر تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی در رونق کسب و کارها و بیشتر دیده شدن آن‌ها و همچنین برندینگ بر هیچکس پوشیده نیست و آمارهای زیادی که از کسب و کارهای مختلف قبل و بعد از استفاده از این هدایای تبلیغاتی ارائه می‌شود گواهی بر این تاثیر شگرف تبلیغاتی است و تجربه‌ِ‌ی چندین و چند ساله‌ِی ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی صدرا و مواجهه با کسب و کارهای مختلف نیز ثابت کرده است که کسب و کارهای زیادی با هدایای تبلیغاتی توانسته‌اند کسب و کار خود را متحول کنند.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: لیوان سرامیکی هدیه ای زیبا در دستان شما


با این حال می‌خواهیم در مورد لیوان کاغذی تبلیغاتی نیز این تاثیرات را بشکافیم:

لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان قیمت است و می‌توان در تعداد و تیراژ بالا سفارش داد و این موضوع باعث شده است تا کسب و کارهای نوپا که نمی‌توانند چندان هزینه کنند و دوست دارند بیشتر هم دیده شوند به راحتی از این شگرد تبلیغاتی موثر بهره ببرند.

لیوان کاغذی مخصوص نوشتن یک شعار و یا جمله‌ی تبلیغاتی است. لیوان کاغذی همیشه یک جای خالی کافی و لازم برای نوشتن هر آنچه که نیاز دارید دارد و اگر بتوانید با جملات تبلیغاتی و تکنیک‌های جذب مخاطب و کپی‌رایتینگ مشتریان را جذب کنید قدرت تبلیغاتی خود را چند برابر کرده‌اید.

همه از لیوان کاغذی استفاده می‌کنند. در بوفه‌های دانشگاه، مجالس و مراسم، مناسبت‌های مختلف و در مکان‌های مختلف از لیوان‌های کاغذی استفاده می‌شود و ایرانی‌ها هم که عموما چای‌خور حرفه‌ای هستند این لیوان‌ها را به نوع پلاستیکی آن ترجیح می‌دهند. در آب‌خوری‌ها، اتوبوس‌ها، سینما، پیک نیک، مسافرت و اماکن عمومی و صدها جای دیگر این لیوان‌ها حضور دارند و تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند.

آنها در دید عموم هستند. شاید شما یک ساعت مچی یا خودکار و یا حتی ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه بدهید. اما سوالی که پیش می‌آِید این است که چند نفر آن را خواهند دید و نام و لوگوی شرکت شما را روی آن تشخیص می‌دهند؟ اما لیوان کاغذی تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه برای بیشتر دیده شدن استفاده می‌شود.

سایر مزایای استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی


لیوان کاغذی تبلیغاتی قابل بازیافت است و به راحتی می‌توان از این قابلیت آن برای تولید مجدد آن‌ها استفاده کرد. در حقیقت استفاده از لیوان‌های کاغذی یک بازی سه سر برد هم برای تولیدکنندگان که این محصول مخاطبین بیشتری دارد، هم مصرف‌کنندگان که هزینه کمتری پرداخت می کنند و محصول سالم تری تحویل می گیرند و هم برای جامعه و محیط زیست.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: لیوان نشکن هدیه ای ماندگار در دستان شما


تنوع رنگ و طرح‌های لیوان کاغذی نامحدود است. در حقیقت این لیوان‌ها صفحه سفیدی هستند که می توانید هر آنچه را که اراده کنید بر روی آنها به نمایش بگذارید. این مورد برای برندینگ هم بسیار حائز اهمیت است و می‌توانید رنگ برند خود را روی این لیوان‌ها هم پیاده کنید.


قیمت کم نیز جزو مهم‌ترین مزایای این لیوان‌های کاغذی است. می‌توان گفت که تقریبا ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی همین لیوان تبلیغاتی است و جالب‌تر آن است که بدانید این لیوان‌های تبلیغاتی بیشترین استفاده را در میان هدایای تبلیغاتی از نظر تعداد دارند و در نهایت باز باید به محیط زیست برگردیم. اگر محیط زیست را دوست دارید و می‌خواهید فرهنگ استفاده از کاغذ به جای پلاستیک را به نوعی رونق دهید استفاده از این لیوان‌های کاغذی می‌تواند اولین قدم شما در این زمینه باشد و برند هدایای صدرا نیز حمایت خود را از این حرکت شما اعلام می‌دارد.

منبع:

https://www.echantillon.ir