قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

لیوان کاغذی و جادوی تبلیغات

اثر تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی در رونق کسب و کارها و بیشتر دیده شدن آن‌ها و همچنین برندینگ بر هیچکس پوشیده نیست و آمارهای زیادی که از کسب و کارهای مختلف قبل و بعد از استفاده از این هدایای تبلیغاتی ارائه می‌شود گواهی بر این تاثیر شگرف تبلیغاتی است و تجربه‌ِ‌ی چندین و چند ساله‌ِی ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی صدرا و مواجهه با کسب و کارهای مختلف نیز ثابت کرده است که کسب و کارهای زیادی با هدایای تبلیغاتی توانسته‌اند کسب و کار خود را متحول کنند.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: لیوان سرامیکی هدیه ای زیبا در دستان شما


با این حال می‌خواهیم در مورد لیوان کاغذی تبلیغاتی نیز این تاثیرات را بشکافیم:

لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان قیمت است و می‌توان در تعداد و تیراژ بالا سفارش داد و این موضوع باعث شده است تا کسب و کارهای نوپا که نمی‌توانند چندان هزینه کنند و دوست دارند بیشتر هم دیده شوند به راحتی از این شگرد تبلیغاتی موثر بهره ببرند.

لیوان کاغذی مخصوص نوشتن یک شعار و یا جمله‌ی تبلیغاتی است. لیوان کاغذی همیشه یک جای خالی کافی و لازم برای نوشتن هر آنچه که نیاز دارید دارد و اگر بتوانید با جملات تبلیغاتی و تکنیک‌های جذب مخاطب و کپی‌رایتینگ مشتریان را جذب کنید قدرت تبلیغاتی خود را چند برابر کرده‌اید.

همه از لیوان کاغذی استفاده می‌کنند. در بوفه‌های دانشگاه، مجالس و مراسم، مناسبت‌های مختلف و در مکان‌های مختلف از لیوان‌های کاغذی استفاده می‌شود و ایرانی‌ها هم که عموما چای‌خور حرفه‌ای هستند این لیوان‌ها را به نوع پلاستیکی آن ترجیح می‌دهند. در آب‌خوری‌ها، اتوبوس‌ها، سینما، پیک نیک، مسافرت و اماکن عمومی و صدها جای دیگر این لیوان‌ها حضور دارند و تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند.

آنها در دید عموم هستند. شاید شما یک ساعت مچی یا خودکار و یا حتی ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه بدهید. اما سوالی که پیش می‌آِید این است که چند نفر آن را خواهند دید و نام و لوگوی شرکت شما را روی آن تشخیص می‌دهند؟ اما لیوان کاغذی تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه برای بیشتر دیده شدن استفاده می‌شود.

سایر مزایای استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی


لیوان کاغذی تبلیغاتی قابل بازیافت است و به راحتی می‌توان از این قابلیت آن برای تولید مجدد آن‌ها استفاده کرد. در حقیقت استفاده از لیوان‌های کاغذی یک بازی سه سر برد هم برای تولیدکنندگان که این محصول مخاطبین بیشتری دارد، هم مصرف‌کنندگان که هزینه کمتری پرداخت می کنند و محصول سالم تری تحویل می گیرند و هم برای جامعه و محیط زیست.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: لیوان نشکن هدیه ای ماندگار در دستان شما


تنوع رنگ و طرح‌های لیوان کاغذی نامحدود است. در حقیقت این لیوان‌ها صفحه سفیدی هستند که می توانید هر آنچه را که اراده کنید بر روی آنها به نمایش بگذارید. این مورد برای برندینگ هم بسیار حائز اهمیت است و می‌توانید رنگ برند خود را روی این لیوان‌ها هم پیاده کنید.


قیمت کم نیز جزو مهم‌ترین مزایای این لیوان‌های کاغذی است. می‌توان گفت که تقریبا ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی همین لیوان تبلیغاتی است و جالب‌تر آن است که بدانید این لیوان‌های تبلیغاتی بیشترین استفاده را در میان هدایای تبلیغاتی از نظر تعداد دارند و در نهایت باز باید به محیط زیست برگردیم. اگر محیط زیست را دوست دارید و می‌خواهید فرهنگ استفاده از کاغذ به جای پلاستیک را به نوعی رونق دهید استفاده از این لیوان‌های کاغذی می‌تواند اولین قدم شما در این زمینه باشد و برند هدایای صدرا نیز حمایت خود را از این حرکت شما اعلام می‌دارد.

منبع:

https://www.echantillon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.