قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ و 10 گام اصلی

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین: مجموعه فعالیت‌ها و اقداماتی است  که در جهت افزایش اخطار ، شفا برند ، فروش بیشتر و بازاریابی در فضای آنلاین سپریدن می‌گیرد.استراتژی دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ اقداماتی است که کمک می‌کند به اهدافتان دستیابی و حضوری موٍثر در فضای مجازی یا آنلاین داشته باشید  استراتژی دیجیتال مارکتینگ در کامیابی پروژه ها و کمپین های اینترنتی اهمیت بسیاری دارد.

 


10 گام اصلی در راهبرد دیجیتال مارکتینگ 

گام اول : اهداف و خواسته هایتان را از بازاریابی دیجیتال تعیین کنید


قبل از گردآوری راهبرد دیجیتال مارکتینگ، باید برای تعیین ریزبین اهداف و مطالبات زمان بگذارید. این طریق یکی از ضروریات برای هدایت شما به سمت منظور و کسب موفقیت، به ویژه در دستیابی به اهداف سالانه کسب و کارند. این اهداف دارای ویژگی های ذیل است. به عبارت دیگر، اهدافی را که حائز چنین مشخصاتی باشند اهداف S.M.A.R.T. می نامند.


هدف ها با مشخص و دقیق باشند : شفاف و ریزبین تعریف شدن هدف باید به نوع ای باشد که برای هر کسی که فرهنگ پایه ای از این پروژه داشته باشد قابل فهم باشد.

قابل سنجش باشد : بتوان فهمید که آیا چنین مقدار و هدفی قابل دستیابی است یا خیر، چه میزان با تکمیل پروژه فاصله هست و چه زمانی می طاقت به اهداف دست یافت.

قابل دستیابی باشد : اهداف باید با افزارها و آموزش هایی که در حال حاضر در دسترس است قابل دستیابی باشند.

واقع بینانه باشد : یعنی با زمان، منابع و دانشی که در حال آماده در کمر بستن است قابل دسترس باشد.

محدوده زمانی مشخصی داشته باشد : نه آنقدر بازه زمانی کوتاه در عقیده گرفته شود که نتوان به حقیقت شغل را به اتمام رساند و نه آنقدر موعد زیادی گزین کردن دیتا شود که عملکرد تحت کارایی پیمان گیرد.

گام دوم : مشتریانتان را معرفی کنید


یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب می شوند این است که مشتریانشان را به درستی نمی شناسند. هر کسی می تواند مشتری شما باشد. کمینه میزان مشتریان 1% جمعیت بازار هدف است.


اکثریت مشتریان فقط به انگیزه اینکه شما به چهره سر راست و یا غیر مستقیم می توانید مشکلشان را حل کنید دنبال شما خواهند گشت. زمانی که مشتریان تان را میشناسید در واقع میخواهید راهکارهای عملی برای دشواری ها آنان فراهم کنید و مهم تر اینکه طی این تعاملات نظر و خوشنودی آنان را جلب کنید. بدون شناخت مشتریان استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما کامل نمی شود. در پیوستگی چهار روش عالی برای تعریف مخاطبان قصد به شما ارائه می دهیم.


مسائل و مشکلاتی که توانایی حلشان را دارید فهم کنید


وقتی ایده نکویی از آنچه می طاقت به مشتریان ارائه داد داشته باشید باید رسیدگی کرد چه کسانی بیشتر با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.


مثلا خودمان را نمونه میزنم. تیم ما، تیم کوچکی از متخصصان پهنه دیجیتال مارکتینگ است که در زمینه مدیریت درونمایه و بازاریابی شبکه های اجتماعی مهارت دارد. نظر به اینکه ما خدماتمان را با بها مناسبی ارائه می دهیم، می توانیم (در سنجش با دیگر کمپانی های دیجیتال مارکتینگ) چندین مدل محتلف خدمات بازاریابی و رویکرد به مشتریانمان ارائه کنیم. بعد تحت چنین شرایطی کسب و کارهای کوچک تر و استارتاپ ها بازار قصد مناسبی برای ما تلقی می شوند.


 مشتری مورد نظرتان را تصویر کنید


آیا مشتری ایده آل خویش را میشناسید؟ برای تعبیه پرسونای مشتریان تان می توانید از یک متخصص بازاریابی کمک بگیرید. پرسونا در واقع مدلی از مشتری ایده آل کسب و کار شماست و تعبیه پرسونا برای مشتریان احتمالی بیچارگی به اطلاعات دقیقی دارد. بخش های مختلفی که می تاب مورد رسیدگی قرار عدل عبارتند از:


نوع کسب و کار

حرفه ای که در آن فعالیت میکنند

مقدار پرداخت مشتریان

وضعیت تاهل

بخش دیگری که باید در تصویرسازی تان لحاظ کنید این است که بدانید چه کسی از ارزش ارائه شده سود می برد.


در موردی که در بالا مثال زدیم، میدانیم که خدمات و راهکارهای ارائه شده از سوی ما به علت دارا بودن انعطاف پذیری بالا ( و بر اساس نیروی متخصص در کمر بستن ما)، بیش از کل برای استارتاپ ها و صاحبین کسب و کارهای حقیر و میانه پسندیده هستند.


 درباره بازارتان فکر کنید


این روزها به لطف ابزارهای ارتباطی جهان بسیار حقیر شده است و دیگر برگزیدن های افراد محدود به چند چیز نیست. در هر موقعیتی چندین انتخاب برای افراد هستی دارد. برگزیدن های کسان از تماشای تلویزیون و خواندن گاهنامه تا چیزهای دیگر می تواند باشد. به انگیزه همین گزینه های مختلف که در هر لحظه پیش روی ما پیمان دارد، اندیشیدن در ارتباط با مخاطب و بازار هدفمان در تهیه استراتژی دیجیتال مارکتینگ زیاد مهم است.


 




 


 کسب و کارتان را رسیدگی کنید


بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ، طراحی وبسایت را یکی از کارهای کلیدی شرکتشان در نظر میگیرند. ولی کمپانی ما با دریافتن ریزبین چیرگی های افرادی که در گزین کردن دارد خویش را اندک به یک گستره نمی کند. در هر کسب و کاری اگر از چیرگی ها و تخصصهای تیم در اختیارتان آگاهانیدن داشته باشید می توانید تدبیر و پیشنهادهای بسیار جذاب تری به مخاطبانتان ارائه دهید.


هدف نهایی شما هم باید همین باشد. پیمان نیست به هر قیمتی چیزی را ارزانتر از حتماً معمول و یا خارج از توانشان بفروشید.


گام سوم : رقبایتان را بشناسید


رقبایتان را لغایت چه اندازه میشناسید؟ این نیز احد از موضوعاتی است که نباید دست کم گرفته شود زیرا یکی از مهم ترین گام ها در تعبیه راهبرد محسوب می شود.


 رقبایی که باید بشناسید و باره بررسی قرار دهید به سه دسته قسیم می شوند:


رقبای مستقیم

رقبای غیرمستقیم

شرکت های رقیب اخیر وارد و یا تغییر مدیریت دیتا شده

شناخت رقبا به شما در جاسازی راهبرد برای بازاریابی دیجیتال کمک می کند. اگر در یافتن و شناخت رقبایتان سخت دارید اینطور به مساله نگاه کنید که اگر شما در این بازار نبودید چه کسی نیازهای مشتریانتان را تامین میکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.