قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکات بیشتری در مورد تزئین ماشین عروس

بعد از انتخاب تالار تشریفات عروسی موارد بی شماری وجود خواهد داشت که باید برنامه ریزی، مشخص و پیگیری شود تا یک تشریفات عروسی با شکوه شکل بگیرد. بنابراین زمان بسیار مهم است و نباید زیاد به هدر برود. شاید یکی از با اهمیت ترین موارد که باید به آن توجه شود تا تمامی مسئولیت ها را از شانه ی خود برداریم، انتخاب یک گل فروشی بسیار مطمئن و شیک است. در این صورت هم از تازه، زیبا و شیک بودن گل ها مطمئن هستیم و همین که می دانیم ماشینی را که در روز مراسم تحویل خواهیم گرفت به حرفه ای ترین شکل ممکن تزئین شده است. اجاره ماشین عروس کلاسیک در تهران  به هر حال از آن جایی که خود قیمت گل های به کار رفته و دستمزد فردی که این کار را انجام می دهد و هزینه کرایه اتومبیل تشکیل دهنده اجاره یک شب اتومبیل خواهد بود. بنابراین اگر اتومبیل برای خود شما نیست یا این که ممکن است بخواهید هزینه معقول تمام شده و بیش از حد برای تزئین اتومبیل هزینه نکنید، می توانید از گل فروشی هایی کمک بگیرید که طرح های متنوعی به شما ارائه بدهند ولی در عین حال زیاد اسم و رسم دار هم نباشند که بخواهند هزینه های بالایی را از شما دریافت کنند.


اگر هزینه برای شما مهم است گل هایی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارند و در عین حال ماندگاری خوبی هم  دارند. چون حجم گل های به کار رفته نیز اهمیت دارد و تعداد زیاد گل ها هزینه های شما را افزایش می دهد. از طرفی این که گل ها گران قیمت باشند زیاد مهم نیست و نوع کنار هم قرار گرفت و ترکیب رنگی که آن ها در کنار هم ایجاد می کنند بسیار مهم تر است.


تزئین ماشین عروس


برای انتخاب رنگ ماشین به شما سفید را پیشنهاد می دهیم ولی در انتخاب رنگ گل برای تزئینات بهتر است تا رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ اتومبیلی که انتخاب کرده اید در تضاد باشد تا بیشتر جلوه کند.


برای مثال گل های قرمز رنگ بسیار برای تزئین ماشین نقره ای رنگ مناسب هستند. گل هایی با رنگ های تند مانند قرمز و زرد و یا گل ها ی ملایم تری چون صورتی و بنفش برای یک ماشین سفید می تواند مناسب باشد. اگر ماشین دودی رنگ است رنگ های سفید یا روشن و ملایم می تواند انتخاب مناسب برای گل های شما باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.