قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مراحل ساخت سایت با وردپرس در چند قدم ساده

مراحل ساخت سایت با وردپرس

خب همان طور که به شما گفتم برای شروع احتیاج به انتخاب یک اسم گستره مناسب دارید، پهنه ها گونه ها مختلفی دارند که شما می توانید در گوگل جستجو کنید خرید گستره و سایت هایی رو برای این مورد پیدا کنید.


البته من در دوره تعلیم وردپرس به صورت کامل این موارد رو توضیح داده ام که اگر مایل بودید می توانید از راه این لینک این آموزش رو جاسازی و دانلود کنید.


 


مورد بعدی انتخاب هاست مناسب است که شما باید ببینید دربایستن به چه مقدار محیط‌ دارید تا بر همان اساس هاست خریداری کنید.


من به شما پیشنهاد میکنم پیش از اینکه مراحل ساخت سایت با وردپرس را آغاز کنید نام گستره خودتون رو متناسب با سوژه سایت تون برگزیدن کنید.


حتما بخوانید  چگونه کسب درآمد از اینترنت را شروع کنیم؟

آموزش طراحی سایت – کلیک کنید


 گزینش اسم دامنه پسندیده با سوژه سایت شما

انتخاب نام دامنه درست که شامل واژه کلیدی جستار سایت شما باشد این اطمینان را به شما می دهد که در نتایج گوگل جایگاه نکوداشتن رو بدست بیاورید و یومیه ترافیک نکویی را وارد سایت خود کنید.


 


بعد از اینکه شما اسم پهنه سایت خویش را گزینش کردید و هاست متناسب با نیازتان را خریداری کردید، شما به نرم انگیزه ها وردپرس فارسی احتیاج دارید که می توانید آن را از طریق سایت وردپرس پارسی به چهره مجانی دانلود کنید.


 


بعد از این مرحله باید یک قالب مناسب برای سایت خودتون برگزیدن کنید که من در تعلیم طراحی سایت با وردپرس برگزیدن قالب رو به چهره کامل آموزش داده ام اگر مایل بودید می توانید از راه این لینک توضیحات این تعلیم را بخوانید و در صورت میل تهیه و بلافاصله این تعلیم را دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.