قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش ساده برای افزایش سئو سایت وردپرسی

در نگاه نخست افزایش سئو سایت وردپرسی معانی مختلفی دارد و با شیوه های مختلفی سپریدن می شود در این پست هدف دارم ۱۳ روش ساده برای سئو بهتر سایت وردپرسی را شناسایی کنم البته که این فقط تعدادی از روش ها هستند و سئو پیچیدگی های بیشتری دارد ولی این نکات جزو نکات اصلی داشتن یک سایت وردپرسی با سئو خوب هست.

خدمات میزبانی وب خود را به دقت گزینش کنید
گوگل زمانی که سایت ها را برای رتبه بندی در نظر می گیرد یک میزبان خوب می تواند به شما کمک کند یک میزبان خوب میتواند علاوه بر تاثیر گذاشتن بر سرعت سایت بر تجربه کاربری بازدیدکنندگان هم تاثیر بگذارد پس درک میکنیم که یک میزبان خوب چقدر کارایی گذار هست.

انتخاب قالب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو
قالب سایت وردپرس گرد از مهم ترین انتخاب هایی است که برای سایت وردپرسی دارید.قالب ظاهر و چیدمان سایت شما را مشخص می کند و نقش جدیدی در سئو بازی می کند به عنوان مثال می تواند بر سرعت سایت شما تاثیر بگذارد و قالبی با داشتن اصطلاحا کد تمیز میتواند نقش نکویی در سئو سایت شما بازی کند.

از یک پلاگین اختصاصی سئو بهره‌گیری کنید
یک پلاگین سئو میتواند به شما کمک کند در افزایش رتبه در موتورهای جستجو پلاگین های زیادی هستی دارند که به طور ویژه برای درمان سئو طراحی شده اند این پلاگین ها میتوانند ویژگی های حقیر و منظور مندی ایجاد کنند برای نتایج بهتر میتوانید یک پلاگین جامع سئو انتخاب کنید مثل yoast seo که یک گردآور کامل از خاصیت های متمرکز بهینه سازی را به سایت شما اضافه می کند.

تغییر ساختار پیوند یکتا
پیوند یکی ساختار آدرس نوشته های شما هست ساختار پیوند آن ها اگر تمیزتر باشد و حاوی توصیفی که در نوشته شما هست در موتورهای جستجو بهتر رتبه بندی می شود مثلا اگر آدرس شما در بر گیرنده شماره باشد و آدرسی دیگر که حاوی اسم پستی که نوشتید باشد آدرسی که نام پست را دارد بهتر رتبه بندی می شود.

ایجاد یک سایت مپ
یک سایت مپ در بر گیرنده فهرستی از صفحات و مطالب و سایر درونمایه سایت شما هست که معمولا با زنجیره مراتبی سازماندهی می شود منظور اولیه آن برقراری پیوستگی با خزنده های موتورهای جستجو هست. استفاده از سایت مپ به طور مستقیم رتبه سایت شما را افزایش نمی دهد ولی یک افزار مهم افزایش سئو وردپرس هست لغایت به خزنده های موتورهای جستجو کمک کند تا صفحات و روش بستگی آن ها را درک کنند .

استفاده از تگ هدینگ در درازا محتوای شما
تگ هدینگ برای بخش عناوین پست ها و صفحات به کار اسیر میشود مانند تگ های عنوان h1 و h2 و … خزنده ها توجه زیادی به عنوان ها دارند و از آن ها برای درک اینکه چگونه محتوای شما سازماندهی شده است و در باره چه موضوعی هست بهره‌گیری میکنند.

تولید محتوا که مربوط به کلمات کلیدی تان باشد
شما به شایستن بسیار پیشتر با مفهوم واژه ها کلیدی روبرو بوده اید این عبارات اختصار هستند که سوژه محتوای شما را توصیف می کنند. برگزیدن یک کلید کلمه برای هر پست یا صفحه و به کارگیری آن در مکان های مختلف همانند عناوین و خود درونمایه یک روش رایج برای بستگی دادن سوژه تان به خزنده های موتورهای جستجو و افزایش بخت پرتو دادن محتوای خویش در جستجوهای مرتبط هست البته باید توجه داشته باشید که از پر کردن واژه ها کلیدی در بخش های مختلف اجتناب کنید یا کلید واژه های خود را در مکان های مختلف به پیشه نبرید که این شغل غیر طبیعی و اسپم به نظر میرسد .

ایجاد پیوند های سودمند درونی و خارجی
گوگل و دیگر موتورهای جستجو تارنما شما را در خلا در نظر نمی گیرند در برابر آن ها به این نگاه میکنند که چقدر بهم مرتبط هست بسیاری از سایت کاربرد می کنند از لینک ها در پست ها و صفحات که به خزنده ها بگویند که محتوای همانند مربوطه را دارند و وانگهی کسان سایر را تشویق کنند که به سایت شما لینک دهند که این کار به موتورهای جستجو می گوید محتوای شما با ارزش است در استفاده از پیوندها مشابه واژه ها کلیدی اجتناب کنید از استفاده زیاد از لینک هایی که به صفحات بی ربط اشاره می کند یا فقط برای ترویج محصولات هستند چون با اینکار احتمالا رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو گزند می بیند بهره‌گیری درست از هر دو پیوند درونی و بیگانه کلید دستیابی به بهترین نتایج است .

استفاده از طراحی ریسپانسیو
تعداد زیادی از مردم از دستگاه های تلفن همراه برای گشتن در اینترنت کاربرد می کنند این به این معنی است که سایت شما دربایستن دارد که با هر نوع وسیله ای که بازدید کننده متعلق به استفاده میکند برای رویت سایت شما در آن وسیله خوب به نظر برسید طراحی responsive به قدری مهم است که گوگل متعلق به به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند.

بهینه سازی عکس ها
تصاویر از اجزای مهم هر تارنما هست آن ها جاذبه بصری را فراهم می کنند به اضافه اینکه آن ها به تجزیه متن کمک می کنند همانگونه که می دانید کیفیت و اندازه تصاویر شما میتواند بر سرعت بارگذاری صفحات شما کارایی بگذارد در ضمن خزنده ها میوانند با به کارگیری اطلاعاتی مشابه عنوان و متن جایگزین در عکس ها سایت شما را فهم کنند در بهینه سازی عکس ها واژه کلیدی خود را در تقدیر عنوان و متن جایگزین عکس ها وارد کنید.

محتوای طولانی بنویسید
زمانی که الگوریتم گوگل در حال تصمیم گیری درباره شیوه رتبه بندی محتوا هست آن ها پروا ویژه ای به طول درونمایه می کنند این به این معنی نیست که محتوای کوتاهی هیچ وقت رتبه خوبی ندارد با این حال محتوای طولانی یک مزیت هست علاوه بر این هر چه درونمایه جامع تر باشد خزنده ها بهتر می توانند با سوژه درونمایه و کلمات کلیدی و موارد سایر ارتباط استوار کنند و اینکه مطالب طولانی تر برای خوانندگان ارزشمند تر هست و بازدید کنندگان را تشویق می کند وقت اکثریت در سایت شما صرف کنند.

اضافه و به روز کردن منظم محتوا
علاوه بر طول درونمایه الگوریتم Google از کثرت درونمایه در اثناء تصمیم گیری برای رتبه بندی صفحات شما در نظر می گیرد و علاوه بر با کیفیت بودن محتوا تازگی درونمایه هم مهم هست کوشش کنید به طور مرتب محتوای جدید اضافه کنید و محتوای کهنه را به روز کنید الی آن ها دوباره ارزیابی شوند و اهمیت اکثریت پیدا کنند.

تمرکز کنید بروی کیفیت محتوا
زمانی که موتورهای جستجو الگوریتم های پیچیده ای برای رتبه بندی تارنما ها برپایی می کنند هدف آن ها کمک به مناسب ترین و هوده مند ترین تارنما برای رتبه بندی بهتر است عوامل رتبه بندی خاص و دگرگونی ها آن در درازا موعد تغییر می کند ولی موضوعات بنیادی سازگار باقی می ماند اگر میخواهید موفقیت در سئو را ببینید باید بروی کیفیت محتوا تمرکز کنید.

همانطور که در نخست نوشتار گفتم سئو پیچیدگی های اکثریت دارد و این روش ها جزو شیوه های کلی افزایش سئو سایت وردپرسی هست طریق های جزئی تر در نوشتار های کهن تر سایت موجود هست و بعدها هم روش های جزئی تر دیگر را بررسی میکنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.