قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هواوی پی 30 لایت معرفی شد؛ میان رده ای با دوربین سه گانه

پرچمداران شایسته هواوی یعنی پی 30 و پی 30 پرو تمام اخبار این روزها را به خود اختصاص داده اند، اما شرکت چینی مثل همیشه نسخه ارزان قیمتی از این خانواده را بی سر و صدا معرفی کرده است. هواوی پی 30 لایت ابتدا در برخی خرده فروشی های فیلیپینی مشاهده شد و حالا سر از وب سایت رسمی هواوی در کانادا پیدا کرده است.

همانند تمامی لایت های قبلی، هواوی پی 30 لایت هم یک گوشی میان رده محسوب می شود و از چیپست Kirin 710 در کنار 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، اما خریداران فیلیپینی می توانند مدلی با 6 گیگابایت رم را هم سفارش دهند.

هواوی پی 30 لایت همانند دو عضو دیگر این خانواده به سه دوربین مجهز شده و در واقع اولین لایت شرکت چینی با بیش از دو دوربین محسوب می گردد. دوربین اصلی این گوشی 24 مگاپیکسلی است و در کنارش یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز عریض و یک حسگر عمق سنج دو مگاپیکسلی دیده می شوند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم که درون بریدگی قطره ای بالای نمایشگر قرار گرفته، این مجموعه را تکمیل می کند.

نمایشگر 6.15 اینچی هواوی پی 30 لایت از نوع LCD است و رزولوشن فول اچ دی پلاس (1080×2312 پیکسل) دارد که نسبت تصویر 19:9 را رقم می زند. این گوشی از فناوری شارژ سریع 18 واتی هم بهره می برد که البته ضعیف تر از شارژ سریع 22.5 واتی در پی 30 به شمار می رود، اما می تواند باتری 3340 میلی آمپر ساعتی را در زمانی مناسب شارژ کند.

پیش فروش گوشی میان رده هواوی پی 30 لایت از امروز شروع شده و تا دهم آوریل (21 فروردین) ادامه خواهد داشت. خریداران اولیه این گوشی در برخی کشورها می توانند یک دستگاه هواوی بند 3 پرو را هم به عنوان هدیه دریافت نمایند. قیمت این گوشی که فقط در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می شود، حدود 320 دلار تعیین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.