قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 16

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فلش درایو

فلش درایو‌ها با ظرفیت‌های گوناگونی از 8 الی 128 گیگابایت عرضه شده‌اند. برای انتقال سادهٔ اطلاعات، یک فلش 8 گیگابایتی هم مقدار زیادی است. فلش درایوهای 16 و 32 گیگابایتی برای ذخیره سازی و انتقال کتابخانه‌های بزرگ موسیقی و عکس ها خام پسندیده هستند. برای حفظ و انتقال فیلم‌های با کیفیت HD و شوهای تلویزیونی، فلش درایوهای با ظرفیت 64 گیگابایت و بالا‌تر از آن کافی هستند.

ما طراحی فلش‌های بدون در را ترجیح دیتا و آن‌ها را در رتبهٔ بالاتری قرار می‌دهیم. شما نمی‌خواهید درب پیکان خویش را گم کنید چون در این چهره محل پیوندیدن پیکان شما در معرض آسیب پیمان می‌گیرد، پس بهتر است فلشی را برگزیدن کنید که دیگر نگران گم شدن درب آن نباشید. در برخی از فلش‌ها از سازوکار کشویی که بسیار لاغر می‌باشد، استفاده شده است. در این طریق از یک کابل نواری برای اتصال سر USB به برد پیکان بهره‌گیری شده است که این نوار نسبتا خیلی زود مستهلک می‌شود. بهترین طراحی برای یک فلش به گونه‌ای است که تمام برد آن به صورت مکانیزم کشویی حرکت کند.



امکانات:


اگر داده‌ها در یک جای حافظه، نوشته و مجددا بازنویسی شوند، ممکن است حافظه، نامعتبر شود. برای درک این سوژه می‌توانید آبشاری را در نظر بگیرید که دائما به سرنوشت مشخصی از یک صخره تصادف می‌کند و باعث برپایی حفره در آن می‌شود. بعضی از فلش‌ها حائز تکنولوژی به نام تراز سایش هستند که این فناوری داده‌ها را به چهره یکسان در کل جای درایو پخش می‌کند و به این چهره قسمت‌های مختلف هارد به صورت یکسان سائیده می‌شوند. این پیشه همانند این است که آبشار را بر روی همهٔ سنگ‌ها یکسان بریزد. نتیجهٔ نهایی این است که فلش‌هایی که حائز این فناوری هستند معمولا به چهره قابل توجهی، طول عمر اکثریت دارند.

تن‌ها افزایش درازا عمر فلش مهم نیست، علاوه بر دوام فلش مموری تبلیغاتی ، باید از حفاظت اطلاعات در آن نیز مطمئن شد. برخی از فلش‌ها برای حفظ اطلاعات، به شما اجازهٔ رمزگذاری می‌دهند. برخی دیگر برای برپایی امنیت بیشتر امکان رمزگذاری مشکل افزاری را فراهم می‌آورند و حتی تعدادی از فلش‌ها حائز قابلیت بک آپ ابری می‌باشند که در این صورت دیگر نگرانی برای از دست دادن کامل اطلاعات وجود ندارد.



راهنمایی و پشتیبانی:


اگرچه استفاده از USB فلش‌ها ساده و آسان است اما باید از اسناد مناسب ارائه شده بدست کمپانی سازنده و وانگهی ضمانت نامهٔ آن‌ها در شرایطی که رخداد بدی بیفتد مطمئن شد. مهم‌ترین چیز، در عقیده دریافت مدت گارانتی پیکان است. ضمانت نامهٔ پنج ساله، مدتی پذیرفتنی است و بعضی فلش‌ها دارای گارانتی مادام العمر هستند که این بسیار عالی است.

بهترین پیکان درایو‌ها، نرمش پذیری قابل توجهی را برای چگونگی کنترل داده‌هایتان به شما می‌دهند. شدنی است شما نوعی از نگهداری را برای دور ماندن اطلاعاتتان از چشم‌های کنجکاو چشمداشت داشته باشید. ما نگاهی به بهترین فلش‌های موجود در بازار انداخته و آن‌ها را با هم مقایسه کردیم. پس شما می‌توانید یکی را که پسندیده نیاز‌هایتان است گزینش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.